1.RESİM
2.RESİM
3.RESİM
Hakkımızda

 

Tüm dünyada artan rekabet, ürün odaklılıktan hizmet ve müşteri  odaklılığa geçiş, firmaların bilişim teknolojilerindeki gelişmeleri  daima yakından takip etmelerini  ve Bilgi – İletişim teknolojilerini daha verimli kullanmalarını zorunlu kılıyor. Biz de bu ihtiyaçları karşılamaya yönelik olarak, iş dünyasında verimlilik sağlayan, yöneticilere ve  bilişim profesyonellerine  yeni bakış açıları kazandıran çözümlerimizi sunuyoruz. BilgiSaray,  müşterilerine rekabet avantajı sağlayan,  sektörel çözümlerden   iş çözümlerine, sistem entegrasyon çalışmalarından dış kaynak kullanımına, servis ve bakım hizmetlerinden network çözümleri ve danışmanlığa kadar geniş bir yelpazede 1992 yılından beri hizmet veren iş ve teknoloji ortağı. Biz BilgiSaray’ı sadece bir IT şirketi olarak değil, kazandıran bir iş-çözüm ortağı olarak konumluyoruz. Çünkü;

 

  • Yerel bir firma olmanın avantajlarını kullanıyoruz.
  • Sektörel alanda uzmanlaşmaya gidiyoruz.
  • Çözümlerimizde  dünya üzerindeki en yüksek teknolojileri kullanıyoruz.
  • Uzun vadeli iş ortağıyız.

 

Kaliteli insan kaynağına ve çalışan memnuniyetine inanıyoruz. Çalışan memnuniyetinin, dış  müşteri memnuniyetini arttırdığını biliyoruz. Çalışan memnuniyetinin artırılması  kalite politikamızda da yer alıyor.

Kalite Politikamız

GOLD BİLİŞİM Kalite Yönetim Sistemi;

 

Müşterilerine, Bilgisayar ve İletişim Teknolojileri alanında uçtan uca çözümler sunmayı amaçlamış olan BilgiSaray, söz konusu çalışmalarını koşulsuz müşteri memnuniyetini gözeterek yürütmektedir. Bu nedenle, “Müşteri İhtiyaçlarına Uygunluk” anlamına gelen ‘Kalite’, BilgiSaray için bir iş yapış biçimine dönüşmüş durumdadır. Bu çerçevede BilgiSaray; müşteri talebinin alınması, talebin analiz edilmesi, talebe yönelik çözümün oluşturulması, çözümün müşteriye sunulması ve çözüm sonrası hizmet aşamalarındaki iş yapış biçimleri ile ilgili olarak dokümanlarını oluşturmuş ve Kalite Yönetim Sistemini söz konusu dokümanların üzerine inşa ederek kaliteyi güvence altına almıştır. Bir işletmenin var olabilmesi için gerekli olan “İşletme – Çalışan – Müşteri”  üçlüsünün farkında olarak, Kalite Politikamızı  “Bilgisayar ve İletişim Teknolojileri alanında;

 

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun çözümler ile uçtan uca karşılamak,
  • Verimliliği sağlamak,
  • Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak,
  • Kalıcı müşteriler edinmek…

 

şeklinde tanımlamış bulunuyoruz.

İş İlkelerimiz

BilgiSaray olarak geçmişimizden gelen başarı kültürümüzü ve bize gelecek için yol haritası oluşturacak tüm ilkeleri, iş ilkelerimiz içerisinde toparladık. İş İlkelerimiz, BilgiSaray çalışanlarına yol gösterecek, her an iş yapma yollarımızın ne olduğunu hatırlatacak bir haritadır. Tüm çalışanlarımızın bu harita içerisinde yer alan ilkelere uymasını ve bu harita ile yol almasını beklemekteyiz.

 

Gold Bilişim olarak, bu haritanın içinde kalan davranışları destekleriz. BilgiSaray kültürümüzü devam ettirmemizi sağlayan ve tüm davranışlarımıza yol gösteren iş ilkelerimizi bir araya getiren kaynaklarımız şunlardır: • Vizyonumuz, Misyonumuz: Gelecek için amacımız, hayallerimiz ve yol haritamız. • Değerlerimiz: Yolculuk boyunca her zaman ön planda tutacağımız karakteristik özelliklerimiz. • Etik Kodumuz: Değerlerimizi detaylandıran ve etik açıdan uygun iş yapma yöntemimizi taahhüt eden ilkelerimiz. • Hedeflerimiz: Vizyonumuzu gerçekleştirebilmek adına ne kadar ilerlediğimizin ve ne kadar başarılı olduğumuzun ölçüsü ve takibi. • BilgiSaray Temsili: Çalıştığımız kurumu profesyonelce nasıl temsil ettiğimizin tanımları. Geçmişimiz boyunca edindiğimiz prensipler ve tecrübelerimiz.

Whatsapp
İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et